Fredag morgon

Hejsvejs alla trötta ^^ Idag är det Fredag och helg snart YES! men skoldagen suger väll lite som dom brukar.. har gjort den superlätta matteläxan men inte tränat ett skit på engelskan. Kan bli lite svårt. Sen missade jag en "jätteviktig" idrottslektion som jag måste gå på med 6M tyvärr.. annars skulle jag ha bad idag :'( och inneidrott är inte mitt bästa ämne direkt om man säger så ^^ Men iaf. Efter skolan ska jag vara med kompisar och på kvällen ska vi lana hos Jocke. Tror inte det blir så kul xD Jag är ingen lan människa och tror inte jag gillar deras spel nåvärst.. Och Sara har ju ingen dator så hon kommer nog bara sitta där och dryga sig med alla. Men det är iaf. så dagen ser ut! :) Nej nu ska jag gå och äta något.

Hejsansvejsan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0