Funderingar

Ja just nu sitter jag och överväger att ha kvar bloggen.. Trodde aldrig att jag skulle tvinga mig själv till att ens tänka på det men det är värt att se. Jag har ca. 8 besökare MAX. på en vecka men det är inte besökarna jag tycker att jag är dålig på bloggämnen och den här designen är rätt så buggig man ser inte länkar osv. imorgon ska jag då iaf. försöka fixa om designen lite och göra bloggen bra igen. Trots allt är ju det allra viktigaste att jag tycker att det är kul att blogga och det gör jag fortfarande så ja jag ska ge bloggen ett nytt försök. Men då får ni se till att kommentera och besöka bloggen oftare. Jag menar sista kommentaren jag fick var väll typ i början av Mars och jag menar det är typ maj om en halv vecka så nu får ni faktiskt börja kommentera lite också. Och jag länkar även gärna bloggar om ni länkar tillbaka!

Aja ska nog gå och lägga mig nu annars blir jag så trött imorgon. (: Go'natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0