Hejhej (:

har ju ändrat designen lite typ ändrat färger och platser på menyn och ja lite sådant har bara kvar en bugg så jag är då rätt nöjd ^^ (Menyn har sådana där list-prickar) men dom får jag nog bort snart kände att jag var tvungen att lägga in den idag ^^ Och det var ett himmlans jobb med headern xD aja nu tycker jag att det ser rätt "okej" ut men jag hade ju funderat på interesset för bloggen och så och jag har bestämt att jag ska ha kvar bloggen och kanske får jag besökare men mest för att detta är så otroligt kul ^^

Jaja iaf. idag var en rätt så slö och seg dag. Först typ läsning i 50 min sen lite matte sen typ rast och efter det snackade vi om tobak och typ sexualkunskap..Urtråkigt.. lunch och efter det fortsatte vi typ ett tobaksproffs kom och snackade om typ "det är dåligt att knarka och röka. så såg vi typ på 80 filmer för dom skulle ju övertyga oss också -.-

Aja det här hänt väldigt mycket mer idag som jag inte orkar berätta för då får jag nobelpriset för bästa bok hihi ...


"Tjenis Penis" - citat av våran lärare som är dryg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0