Helgslut


Japp då var helgen slut har som inte orkat blogga något har vart slö men har även vart ute ett tag med kompisar.. Denna veckan som kommer till och med idag kommer vara en slags uppfräshnings vecka för mig. För de som inte fattar (vem fattade?! :O) så kommer jag typ fräsha upp allt. Jag ska klippa mig i veckan och färga som ni vet. Jag ska fixa mitt äckel rum, Jag ska köpa in nya kläder och möbler till mitt rum, jag ska vara ute och motionera och dessutom fara ner till lycksele och träffa min barndoms bästis Veronica ifrån göteborg. (: Guud vad kul det ska bli! Kameran följer såklart med! ;)

Men gud asså jag har märkt hur mycket jag saknar sommarn typ blå himmel gräs och bad och semster mysiga kvällar grillning och ja allt! Har ingen aning om vart jag ska i sommar men troligen 2veckor till pappa i malaga (spanien) och gteborg och andra håll i södra Sverige. Ska nämligen nästan bara vara i söder i sommar ska bli gött! är rätt så less norrland nu men de är väll helt okej med mig. (:

hejhopp

Kommentarer
Postat av: Hanna

2009-04-05 @ 18:33:07
URL: http://hannahorze.blogg.se/
Postat av: Hanna

Kan man verkligen bli less norrland!? = P

Hihi, ja har bott här hel mitt liv och jag är inte ett dugg less! Hehe!

2009-04-05 @ 18:34:56
URL: http://hannahorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0