Kväll

Har fixat bloggen lite ^^ Först en sak som visar ca. hur många dagar det är till sommarlovet (inställt på 12Juni men kan sluta tidigare eller senare också), och sen har jag fixat en namnsdags sak så att den visar automatiskt varje dag vem som har namnsdag. Sen har jag fixat så att det blir en snygg blå ram runt alla bilder ^^ Och så har jag även fixat högerklicks-skydd som gör att ingen kan kopiera texter eller ta mina bilder. ^^ Aja idag har mest vart en trååk flumm dag typ vart med kompisar efter skolan och bara gått runt inge speciellt har hänt. :P Men imorgon blire till galtis med hela skolan..jag säger bara en sak.. ajajajajajajajojojojojo ont ont i några månader. Jag kan nästan slå vad om att jag kommer bryta något imorgon.. Jag suger.. men de kommer väll iaf. väll bli ganska kul vi får se.. Jag lovar att blogga även om jag får hjärnblödning och bryter alla ben i kroppen..fast hur i helsicke ska jag skriva då? haha får be mamma isånna fall. *dream* Okej ska sluta snacka om galtis nu..^^

Och jusste angående kompisar jag har märkt att det är grymt svårt med vänner/kompisar Antingen så är man fiende elelr vän eller så är man bara reserv eller ja jag vet inte vad.. Har märkt det just den här senaste veckan..Det kan vara lite jobbigt i alla fall :/

Aja ska sluta låta som värsta pedagogen typ, aja ska dra nu hejssvejs!

Kommentarer
Postat av: HalloN

Yey! ^^ nu slipper jag oroa mig för att missa att gratta dig på din namnsdag om du ens har någon men aja.. Yey! xD

2009-04-03 @ 18:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0