Malacolife på resa

Hejhej! ursäkta att jag inte bloggat dom två senaste dagarna eftersom att syftet med denna bloggen är att försöka blogga varje dag men jag har faktiskt vart sjuk och inte orkat blogga om att jag i princip legat i sängen hela dagarna.. Aja nu ska jag berätta (: Mamma har tagit ledigt åt mig dom sista dagarna på veckan också så jag fick en finfin extra vecka till påsklovet (= Men ni undrar säkert varför. Jo för jag ska åka till lycksele och träffa min kompis som jag sa och ska åka buss till arvidsjaur 13.30. Så jag kommer inte kunna blogga förrens sena lördag eller sena fredagen men vi får se ;) Iaf. så ska vi 2 köra skoter och pimpla och göra en jävla massa skoj ^^ Tack och lov så har mamma fixat åksjuke tabletter

Sorry att jag skriver så annorlunda men jag är allmänt trött och happy ^^

Vi hörs till helgen!

Malacolife - På resa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0