Måndag morgon

Hej jag har tyvärr inte haft tid att blogga på ett tag men nu kan jag iaf lova att blogga på morgonorna innan skolan iaf. ^^

Idag är en dag som jag gärna hade velat hoppa över. Jag har 1prov att göra som jag missat när jag var borta och 4läxor att lämmna in och måste nog också jobba igen mig i matten något rejält.. sen så måste jag nog göra vasaloppet själv för att jag var borta då och som plåster på såret (passar  ju in nu) så ska vi ta spruta idag mot någon rödahunds mässlings grejjs jag tycker att det gör ont eller så men jag tycker att det är en jävla obehaglig känsla att sticka den i armen och att det typ kanske skulle kunna komma på en blodådra eller något. Guud jag gilalr inte den här dagen! -.- Och jag har lovat att jag ska vara med några vänner sen vi får se hur det går -.- kanske inte orkar med armen..

Nog tjatat om det (det är fortfarande inte nog tjatat!) så är denna veckan smått tråkig men veckan efter har jag PRAO har jag för mig eller det kanske är veckan efter (: ska bli kul fast jag vet inte vart jag vill PRAO'a finns inte så mkt att välja på egentligen men. iaf. nu är det typ bara 7veckor kvar sen sommarlov ^^

hejssvejs


årets första mjuk glass med choklad dopp ^^
(miniratyr bild klicka på den för större format)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0