Ny design *pustar ut*

Hej alla glada och jätteglada! :D Jag har gjort min nya design alldelles själv nu och den blev faktiskt ganska lyckad men kanske lite wannabee för typ alla har en liknande men iaf den blev jättesnygg och jag tycker att den blev snyggare än den andra för jag var rätt less den och denna ser mer ut som "mig". Kanske lite starka gröna färger men ni får leva med det! ^^ haha aja idag åkte jag till vårdcentralen och räntga bener och då kom jag precis på rasten ^^ så jag missade matten :D Sen kollade vi på någon särfilm om Austrailien och sen hade vi elevens val och jag har ju bild då och som ni ser hade jag hanna och iza kul ^^

(klicka på bilderna för att få dem större)

och på kemin skulle vi göra ost och ja den smakade skit och såhär såg det ut:

mm.. de ser väll härligt ut va? ^^

Glömde skriva att den supersnygga headern har en kompis gjort kolla in hennes hemsida: www.zwayazone.webb.se

aja ska dra nu hejsansvejsan
!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0