Tisdag morgon -.-

Tisdag idag då en ganska tråkig dag först träslöjd sen har vi typ bänkbok matte och efter det typ svenska och engelska skit -.- och i slutet så har vi idrott och tyvärr så är det en udda vecka denna vecka (vecka 17) Och våran klass 6K har bara bad på jämna veckor så idag har vi nog ute idrott och eftersom skridskorplan är förstörd så blire nog några kilometer med skidor.  Om vi inte har inne idrott fast.. Jag hatar inneidrott och de blir typ alltid fotboll eller innebandy och jag hatar typ alla bollsporter så ja..skidor är nog jobbigare men bättre på något sätt ändå.. Aja efter skolan ska jag snabbt hem och typ göra något i 30 min sen ska jag förmodligen vara med kompisar ^^ Igår var det kallt ute men ändå så somrigt det var skönt iaf. ^^ Och påtal om igår så sprutan den kändes knappt :S märkte inte ens att hon stack in han och armen spände bara lite men nu kan jag röra armen helt normalt (det knde jag igår med men) ja iaf. Nej nu måste jag nog kila hehe ^^

So long ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0