Tisdag Morron

Ja idag är det då Tisdag vi börjar med träslöjd ska göra klart min kniv (: Sen så ska vi ha typ Matte/Sv/Eng på en lektion sen typ lunch och sen typ säkert Austrailien (Vi typ forskar om det) och sen Idrott. På idrotten ska vi fortsätta att hålla på med ringarna och jag har bestämt mig för att lära mig stå huvudstupa utan hjälp aja ska iaf. dra snart med cykeln. ^^  Efter skolan så ska jag och hanna fara in till samhället och leta PRAO eftersom nästan allt var upptaget och ICA's chef var inte där igår så nu får vi väll hoppas iaf. ;)

Hittade en video på hur Eurovision Song Contest's scen kommer se ut:
Kolla på hög kvalitet genom att klicka på "HQ"

Nej nu ska jag göra mig iordning hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0