Torsdag Morgon

Tjena, idag är de då Torsdag.. De är väll en rätt så rolig dag typ, först bara lite matte och engelska sen typ elevensval sm är rätt så kul och sen ja typ klassråd då ingen orkar bry sig om något typ en slapp lektion och sen 80min NO neb det blir kul för då får vi säkert labba och jag jobbar ju med hanna så.. ^^ Jag hoppas nästan att Kicki är på skolab idag annars så river väll resten av klassen ner rummet.. De kan ju vara kul men det är irriterande med små skitungar som skriker och kastar sudd hela dagen.. Ang. att jag skulle klippa mig skjuts upp till helgen eller nästa vecka eftersom min mamam typ har haft problem med örat och typ fått åka till sunderbyn och allt smeta..Så ja det skjuts upp ett tag men senast detta månads slutet så ska jag färga och klippa. ^^ Okej känner typ att bloggen är allmänt tråkig jag skriver typ inget interesant men de flesta som bloggar har ju interessen som dom ofta skriver om..Jag har ju inget så ja vi får se vad jag tar och skriver om ska klura ut lite :P okej nu lät jag som ett äckel  men lev med det!

Nej nu ska jag ta och göra mig i ordning hejdå alla trötta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0