Hemma igen!

Hej allihopa är hemma ifrån skollägret nu! Det har vart kul men det är självklart skönt att vara hemma igen. Jag har tänkt lite på det här att jag byter designer och så jämnt.. Men jag har iaf funderat länge nu på ett bloggbyte för namnet "Malacolife" är inte bra men jag vet inte riktigt vad jag ska ta så ni får välja. Efter det här så ska jag storsatsa på bloggen genom lite hjälp av min kusins kompis som känner en som även är i sammarbete med Kissie osv. (Alltså har hjälpt henne) Inte säkert att det går men försöka kan man ju.. Alternativen ni har att välja på är:

1. Robert Cayden
2. Cayden
3. Robert C
4. (något ni kommer på)

KOMMENTERA!

Kommentarer
Postat av: Anonym

robertslife ?

2009-08-28 @ 19:51:39
Postat av: Anonym

robertcayden.blogg.se

2009-08-28 @ 19:53:07
Postat av: Anonym

Caydens.blogg.se eller RobertCaydens.blogg.se? ^^

Fast du får ju fundera på detta med att om din blogg blir välbesökt sen, så kanske det kan vara farligt att ha namnet så öppet. =P

fast du är iofs kille och.. hehe ja. ;) kanske minskar risken en aning då? xD



Fast du har ju så fint efternamn så. ;P

2009-08-28 @ 21:01:06
Postat av: Anonym

jag tycker rcayden.blogg.se

2009-08-29 @ 10:05:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0