Måndag Morgon

Hej allihopa skabbig morgonbild jag vet men ska duscha och fixa till håret. Inatt sov jag väldigt bra faktiskt drömde konstiga drömmar typ springa in i en biosalong och sen ut igen och vakna liksom. Äter "fusk-frukost" nu alltså kladdkaka med topping på och det är gott men ändå "fusk-frukost" haha måste äta nyttigare.. : ) Måste duscha nu och sen fixa mig och sedan gå till skolan så jag hinner inte skriva så himla mycket nu.. Föresten! Imorgon är det skolfotografering måste fixa mig lite extra då men jag brukar alltid göra konstiga grimarser utan att göra det med flit på skolfoton... :/ Men måste iaf. gå nu!

Heeeejdå!

Kommentarer
Postat av: sofia

Att du bara vågar erkänna att du äter fuskfrukost!!! ;) Hoppas du har haft en bra helg! Ser att du hittat några gamla friends på fejan! Lycka till, men du är saknad av oss!

2009-08-31 @ 16:13:17
URL: http://greatlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0