Stranden

Har vart på internet café idag och typ badat vid stranden men idag var det typ skitvarmt i luften men i vattnet var det kallare än i Arjeplog till och med men det var typ +45 grader i luften men det kanske beror på att man vart i värmen hela dagen. :P

Nu är det bara 6 dagar det är samtidigt skönt som tråkigt typ att det mesta av lovet typ rusat iväg. Jag får typ damp att när tiden ska gå sakta så går den snabbt men när den ska gå snabbt går den jätte sakta.. Haha detta inlägget börjar bli lite ironiskt, men don't blame me jag är lite ovan vid att blogga efter så här lång tid. :P

ha det bäst! Blir troligen inget fler inlägg förens jag kommer hem :P Ska bloggbomba er alla då (er?, om någon ens läser bloggen)

Nu hoppas vi bara på att jag inte störtar med något dumt flygplan :)

Hejsansvejsan

Kommentarer
Postat av: HalloN

Jag läser. =) om det spelar någon roll? ;P

2009-08-06 @ 22:55:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0