Jag har kul

Jag har kul sitter och väntar på att en film jag laddar ner ska bli klar. och sådant shit. Ska nog göra popcorn. <3 Imorgon ska jag göra middag det blir typ Falukorv,mos och egengjorda lökringar :D om ni vill veta hur man gör så följ

♥Fokis♥   Recept:

"Jag har fått in ganska många frågor om hur man friterar lökringar, så nu ska jag berätta hur man gör! Det är väldigt lätt, och om man följer detta recept så blir lökringarna väldigt goda! ♥


  • Skala gul lök och skär upp den i lagom tjocka lökringar. Vänd lökringarna i vetemjöl med lite salt i.
  •   Vänd lökringarna i uppvispat ägg och sedan i ströbröd.
  •  Fritera lökringarna i matolja tills de fått fin gyllengul färg.
  •  Klart! Dippa i någon god sås! (Jag rekommenderar aioli eller thai sweet chili!) "



Läs: http://foki.blogg.se/


Aja kanske skriver mer sen, tjingeling.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0