Hallou

Hejsan hejsan ett tag sen. (men näe) Aja jag hinner faktiskt inte skriva så mycket, och ja jag vet vill jag ha besök osv. måste man vara aktiv ska försöka ett tag till. ^^ Aja ville tipsa om ett skitbra spel!

Nämligen Platform Racing 2 på Jesper.nu!
http://www.jesper.nu/onlinespel/Action/4737-Platform_racing_2/
(klicka, sidan öppnas i nytt fönster)

Aja i spelet möter man andra från hela världen och man är typ en person och man vinner olika saker och levlar osv. Skitbra spel och ett jäkligt bra tidsfördriv man tröttnar inte så lätt heller. (Går att nöta en hel fredagskväll).

Dock krävs medlemskap men det är gratis och tar bara typ 20 sek. är bara typ 4 formulär.

Bilder:

"Lobbyn"


"en bana, ps. min gubbe :P )

aja hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0