Jag är förvirrad.

Ja godmorgon då idag är det sommarlov, och som rubriken säger är jag grymt förvirrad. Innan jag började 6an var jag en helt annan person. Jag var uppkäftig och hade en väldigt stor egoism. Kanske har kvar lite av det med att vara uppkäftig men jag är nöjd. Jag är förvånad att jag anpassat mig så mycket i personlighet. Och jag..är inte jag längre det är väll den enda nackdelen utan ja.. kommer låta vrickat nu men det här ÄR INTE mig. Men jag trivs ändå även om jag vart tvungen att anpassa mig efter det här stället så jag är nöjd med kompisar och vänner och liknande. Men nu 1år senare går jag ut sexan och ska börja sjuan! Jag är inte heller säker på om jag gillar det här med sommarlovet eftersom att alla kommer typ vara borta även om jag också kommer vara borta en lång tid. Och sen när vi börjar sjuan kommer jag bli så jävla mobbad. Men iaf. Nu ska jag förbereda mig och gå till skolavslutningen.

hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0