Måndag






Hejhej nu igen :P Ni är dåliga på att besöka och kommentera vill jag bara tilläga. Idag har vart en tråkig dag med tråkiga lektioner och damp bild i slutet. Aja iaf. Nu sitter jag här och funderar på hur jag ska göra för jag märker ganska kraftigt hur besöken på bloggen sjunker och så.. Och hur ska jag skriva så interessant som möjligt för att få folk att börja läsa den? Och vad kan jag skriva om typ? För det är ju oftast tjejer som bloggar men då har dom ju dock fler ämnen typ som "dagens outfit" och sina klädproblem. Sen så är det ju så att jag har väldigt dålig fantasi så det mesta utav denna bloggen är från andra bloggar som jag sett, och även läser. Är det kanske roligare med fler bilder? Aja jag ska försöka förbättra mig med skrivandet och att vara aktiv. :P Aja det var iaf. allt jag hade att säga, lägger in lite bilder ifrån dagen.

Den hamnade där uppe:P skakis bild i klassrummet. Nej nu ska jag ut och fota på gården. :P

Kommentarer
Postat av: HalloN

Du kan skriva om drömmar du drömt? :P och kanske skriva ner lite mer tankar och funderingar? =) och vrf kan inte även du fota dina kläder? tjejer behöver ju inte vara de enda som skriver om dagens outfit. xD har man kläder man gillar så. ;P och fler bilder skadar inte, även fast jag inte tycker du har brist på bilder i bloggen. ^^

Lycka till med bloggen i alla fall. =)

2009-06-02 @ 22:25:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0