Mysigt väder ute =)


Hehe inaktivt goes FTW. Nejmen idag har jag bara vart hemma och slöat och gjort absolut ingenting! Bestämt mig även för att jag ska ut och springa 2 gånger i veckan men har inte orkat med det ännu men jag menar det kan ju liksom vara bra att få bättre kondis nu när man ska börja 7an och det blir svårare idrotts grejjer och psykkdkdhje. Aja funderar på att ta med cykeln ut och cykla en sväng till början av spångarna och bara sitta och ta det lugnt.. Och hur i helvete ska man ta det lugnt med alla myggen i en skog? xD Jag tänkte tipsa er som hatar mygg-fästingar och andra stickande varelser att använda "MyggA - Roll on" Det är typ som en roll on grejs fast man ska typ bara dra två sträck på kroppsdelar (etc. Armar, ben) Och sen kommer inte ett ända djur och biter än :) Testa det är det bästa mot mygg iaf. ;)

Aja ska ut och cykla snart kameran följer med ofc! ;) Kanske laddar in bilder sen ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0