Snart ska man nog väll...

...ändå lägga sig, sängen ser grymt lockande ut härifrån bara ligga och sova fast ska vakna kring 10 har jag bestämt. Ska fixa lite ärenden åt bloggen och äta och fixa och lite så sen ska jag Annica och typ resten av vännerna bada vid åsarna (typ rapatjärn enligt Annica) Och sen på kvällen ska jag vara hemma med David. Och på Onsdag ska jag till LULEÅ :D  ska bli kul att få se lite mer nytt än bara gamla fula och äckliga Arjeplog ska köpa två BJ's där och frysboxen ska med ska ha med mig en hem ska köpa Cookie Dough och Phish Food tror jag då. (: Ska bli kul iaf. Är grymt trött just nu. Ska nog sova om ett tag eller nu ska bara borsta....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0