Utsliten

Ja nu är jag riktigt trött haha :P Sov 6timmar inatt men det var för att vi sovde över hos Annica och hennes farsa väckte oss typ 12 och vi hade somnat typ 6. :P Aja iaf. när jag kom hem städade jag i hela köket och tro mig det var jäääkligt mycket att göra. Puh.. vet inte vad jag ska skriva om riktigt men vill skriva av mig lite känns det som.. Just nu lyssnar jag på "tjena tjena (Årets solbränna)" Som även sägs vara årets sommarplåga lyssna på den! Låten är gjord av DJ Pish. ^^ Nog snackat om det.. Jag måste bara tillägga: I LOVE TWILIGHT! <3 Det finns seriöst INGET bättre på hela jorden. Här är en av dom nya trailer-bilderna till New Moon (2a filmen till twilight saga för tröga).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0