Bad Shit Day

Har haft min så kallade "Shit Day" som jag har något emallan och jag hatar det. Idag var en sådan dag vaknade upp tidigt och slog i skallen och kollapsa..åt sedan frukost fortfarande blind och fixa dom dumma låt texterna som tog hela morgonen att fixa. Gick sedan till skolan halvsovande och blev 5 min försenad..Morgonen var okej men sedan så blev det värre frammåt efter lunch blev det lite jobbigare halkade och slog mig och det gjorde skitont i knäskovlan. Sedan så fick Latte, Eve, Josse och Hanna Å för sig att dom skulle ta min mössa och dra i mitt hår och då gjorde jag en överdrift och drog rätt så hårt i Hannas hår och då blev vi osams..Sen när skolan var slut så kastade Ola L en 5 kilos snöboll i fejset på mig och den var av is..AJ! Sen gick jag hem och då skulle man ju självklart arbeta.. Skotta nysnö ute på gården och sen skulle jag duscha vilket drog ut sig till en timmas duschning sedan plugga matteprov..YEY!  Jag är bara allmänt trött nu och hoppas på att det blir en bättre dag imorgon.. Just ja har ju bråkat med ett par kompisar också..Men jag orkar inte hålla på nu.. bloggar mer imorgon är trött nu..

Vi Hörs!

Kommentarer
Postat av: Rebecca <3

AAAAAAAAAAAAHHHAHAHAHAHAAH

Okej Sorry..

Har jeeeevligt tråkigt <3

Shneeeeeeeeel Heeeeeeeeeeeeeest

2009-03-09 @ 21:52:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0