Bloggtoppen och Längdåkning!

Ja idag blåste det något så in i fruktansvärt och självklart skulle vi åka längdskidor 5km då och det var jävlit mycket längre än det. Jag ramlade få se..80 gånger per meter typ.. och kom även sent till lunchen och det var jobbigt varför? Jo för jag hade ju självklart inte ätit någon frukost! >.< Annica och Rebecca  typ bråkar med mig jämt så jag fick nog och sa att det inte passade mig.. musikal.. och sedan slutade vi iaf.. sitter här nu och funderar på vad jag ska göra..med mitt liv xD ska jag återvända till "gruppen" eller ska jag skaffa nya vänner? Jag vet inte, jag är ändå typ mest mobbad på jorden så..Iaf..

Nu är jag anmäld på en sida som heter bloggtoppen.se alltså utsedd på en slags länksida med Sveriges bästa och mest besökta bloggar. Har jag besökare? Jo antagligen så har jag det enligt mina statistiker så har jag 30 000 besökare denna veckan :O Aja.. har tråkigt nu..Kommer nog bli den sämsta helgen någonsin.


Kommentarer
Postat av: HalloN

:( men du får ha en trevlig helg. ^^

2009-03-20 @ 20:30:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0