Idag smäller det!

Japp (okej ska sluta melodifestival blogga hela tiden) idag avgörs det över vem som vinner melodifestivalen2009. Vem tror du kommer vinna? Jag chansar på Caroline Af Ugglas och Malena ernman - La voix men även zelmerlöw, alcazar och Emilia är små favoriter. Jaja det ska iaf. bli väldigt interesant att få se.

Förutom att det är final idag så ska jag,Annica och Rebecca lana hemma hos mig ikväll blir väll rätt så kul om inte mamma skämmer ut mig som hon brukar..Dom har nämligen aldrig varit hemma hos mig förut..:P Just utav den anledningen. Men dom komemr snart bara för att lämmna datorerna..ska snart ut och fota men ska städa lite till och så.. (; jaja får blogga mer senare!

arjeplogs brasan

- En gammal bild jag tog innan snön föll. :P (Arjeplog vid fontänen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0