Inaktivitet

Ursäkta min inaktivitet men vi har haft massor med skit den här veckan så.. Våran dryga-fan lärare är sjuk äntligen! YES! Men vi har vikarie och det är inte heller kul :( typ alla kastar sudd och spottar och massor skit..-.- jobbigt att bara behöva gå till skolan..Vi har haft ett ganska så stort biologi prov idag..gick väll rätt bra hoppas på VG+ eller MVG såklart.. Det har bara vart en tråkig flummig och tråkig dag idag egentligen..och Torsdagar och Fredagar gör man inget vettigt typ bara far runt mellan kyrkholmskolan och tillbaka till öberga hela tiden typ 3000 ggr och med 5 minuters lektioner och sen slutar man typ ganska tidigt...vilket är skönt men skoldagarna är iaf. jobbiga o onödiga tycker då jag..Och äntligen! Nu har vi slutat med biologi i grupp 1 (min grupp) och ska byta till Kemi tills sommarlovet! :D Okej kemi kanske inte heller är kul men biologi är det tråkigaste ämnet till och med Matte är roligare! BIOLOGI SUGER!! Aja nu är det över iaf.. nu kommer lite bilder x)

Hanna och Moiz

Hanna och Moiiz.

matte -.-
matte -.-


På fotouppdrag - Järnia

Jag kom tvåa i tävlingen x)

nejmen vi hörs senare! ;) bloggar kanske då! (:



Kommentarer
Postat av: HalloN

Får ni betyg? .mo



Biologi är inte tråkigt. .mo eller det beror kanske på vad man läser om i biologi, aja. ^^

2009-03-19 @ 16:44:34
Postat av: Anonym

Jag har samma matte bok, den suger!

2009-06-23 @ 20:31:08
URL: http://dannewiberg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0