Måndag Morgon

Ja nu ska jag blogga igen xD Jag vet att jag kanske inte är bäst på att uppdatera och blogga så mkt. men ja, jag har ju inte så mycket att blogga om (?) För mitt liv är tråkigt x) händer inte så mkt, men nu ska jag iaf skriva lite.

Men idag när jag vaknade upptäckte jag att jag hade svullna ögon..Tänkte precis fråga mamma om jag kunde få stanna hemma men då var dom visst inte svullna längre bara för att iriitera..Eller så drömde jag allt, men jag har faktiskt för första gången på typ 100 år vart glad att gå till Öberga Skolan.. Eller jag är väll inte glad för det utan mer på gott humör typ för ingenting. Har varit jävligt skönt..Har vart på bra humör sen Lördag Kväll ^^ Okej nu låter jag typ som värsta emobarnet här men ja. Fasst idag är inte en sådan där "kul och rolig dag då livet leker" dag...Det är vår längsta dag idag..eller Onsdagar slutar ju vi likadant men där har vi roligare och mindre lektioner o mer raster..Så idag är det typ jobbigast..Bra start på veckan eller? x) Men dag har vi Kicki hela dagen (helvete) och då blir det som vanligt:

08.30 - FlourSköljning
08.35 - Bänkbok
09.00 - Matte
09.50 - Rast
10.10 - Matte
10.50 - Engelska eller Svenska.
11.30 - Lunch
12.30 Musikal-Matte-Historia
14.10 - Rast
14.30 - Bild
15.30 - Slut!

Okej sådär brukar det nästan alltid bli på Måndagar ska kolla in mina gissningar på tavlan när jag komemr till skolan och fota de sen och se hur rätt jag hade..För er låter detta kanske som en lätt match men det blir ett helvetes jävla dag för mig pga. detta för jag har världens jobbigaste klass världens drygaste och jävligaste fröken och blablabla..

Men vi får se om jag bloggar efter skolan..ska kanske vara med några kompisar..Om inte dom nu dumpar mig också >.< Nejmen nu ska jag försöka hålla kvar det goda humöret hejdå!


(Läser ens någon det här? Kommentera!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser. ^^ Måndagar är typ den bästa skoldagen för mig. :) eller jag vet inte.. xD

2009-03-23 @ 20:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0