Öbergaskolan

Hejhej ^^ Sorry för min inaktivitet men har inte orkat blogga helt seriöst ^^ Men som tur var hade killarna skridskor igåår :D Men vi har skidoor på fredaag -.- aja idag har mest vart en skitdag och lång dag också dessutom. Men idag på NO'n fick vi resultaten på våra biologi prov och gissa vad? Jag fick MVG Igen!! :) Har bara fått MVG i alla proven i vårterminen! Detta äger Yeahbest!

Bevis ^^.


Jaja har klippt ihop en "film" om Öbergaskolan (min skola) kolla på den här:



Aja måste skynda mig nu hejs!



Kommentarer
Postat av: HalloN

Duktigt! ;)

2009-03-26 @ 08:10:22
Postat av: Tobbe

Man behöver väl inte blogga varje dag eller? jag kallar det inte inaktivt att inte ha bloggat på typ 2 dagar.. om inte jag såg fel så bloggade du ju dagen innan detta inlägg..

2009-03-28 @ 12:20:40
URL: http://tobben93.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0