Sent inlägg

Förlåt att jag inte har hunnit att blogga idag förräns nu men läste lite melodifestivalnyheter som kan vara interesanta skriver om dem imorgon eftersom att jag varken orkar eller får publishme bild funkton att funka just nu.. Jaja jag har väll haft en rät så okej dag var hemma eftermiddagen efter skolan..ujujuj Vi har biologiprov på Onsdag.. Aja vi ska typ lana hos mig under helgen typ jag å Annica och kanske Helena och Latte med.. Rebecca ska till Vougga den helgen..:( skit också aja kan ju bli kul ändå! Just nu ör jag lite förrvirrad när det gäller kompisar vilka som är "de rätta" valet. Men jag orkar inte bry mig om de nu..Jag är trött x) ska nog ta och lägga mig nu. Men är faktiskt lite less inget bra har hänt mig sedan typ Januari typ bara bråk o tjafs..Hoppas nu på bättre tider.. jaja. Vill klippa mig nu för jag får ju färga håret också.. och många blir chokade över detta men jag vill faktiskt färga grönt inte så jätte skrikigt men jag tycker iaf att det blir fränt. Aja godnatt o ha de gött!

Caroline Af Ugglas -  Snälla snälla:


Hon är finalist favorit av 3 miljoner tv röstare. Hon är rolig hon är cool. Hon har ett eget genre i Moskva, Kan detta blir mer än bra? Hoppas hon går vidare 10/10

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0