Skola imorgon

Min nya DC keps!

Godmorgon! Jag har haft en ganska hetsig morgon har laddat ner eller "försöker" ladda ner Photoshop Cs4.. För någon halvtimme sedan körde mamma mig till marknaden för jag hade behov av en DC keps (Bilden bredvid) men den är ljusblå men på bilden blev den vit...aja :P

Idag kan jag inte vara med någon men jag orkar inte heller det är ju sista dagen på sportlovet..:( Imorgon är det äckel skola..Min förra skola var väll helt okej och rolig att gå till ibland men denna..Nej usch fy den är så tråkig min klass är så jobbig ,och mina kompisar ställer bara till med problem.. Vet inte vad jag ska göra

Ang. Melodifestivalen igår (Andra chansen) som var igår var väll ganska bra förutom att hon där grekiska Sofia med Alla gick vidare det hade vart bättre om Amy gick vidare. Många har klagat på att Caroline af Ugglas gick vidare men hon är ju rolig för sjutton och hennes låt är typ bäst! Men jatycker väll vad dom vill..

Får blogga senare nu ska jag försöka fixa Photoshop skiten!

Dagens video:



Kommentarer
Postat av: Rebecca <3

Den var ju najjs ;) <3

2009-03-08 @ 21:43:01
Postat av: Anonym

Men lol, Ugglan har inget att göra i ESC. Den är skrattretande.

Och Amy? Nej, fy katten..

2009-03-10 @ 17:08:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0