Tisdag Morgon - IE?

Ja jag ahr nyss vaknat och var för första gången på 5000milj. år pigg. (: Idag ska jag hinna till skolan utan att komma för sent! (; Men den här datorn har damp och hänger sig hela tiden..vet inte vad det är för fel på den..måste nog systemåterställa..men jag orkar it..så jag virussöker..(mycket bättre). Ja idag väntar då Träslöjd som är kul..(: och Längdskidor som är helvete..känenr mig lite tjatig men ni förstår inte hur jobbigt det är! Typ uppförsbacke hela vägen och sen på andra halvan är det brantaste neförsbackarna hela vägen! Manb slår si och ramlar i snön hela tiden...-.- Jag vet man kanskee...borde kämpa men orka..lixom det går ändå inte... Jaja ska ladda in bilder ifrån igår^skolgården ----->





















                       Annicas Huuuuuuuuuuus...                                                                                                                               

Annicas kittey!





















Solnedgång


Förlåt för att Bilderna blev så konstigt placerade men blogg.se laggar nu så de blir lit ekonstigt..aja bilderna talar för sig själv..^^ Vi hörs senare kring 20.00...Idag ska jag åka längdskidor...Jävlar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0