Udda dag

Förlåt igen men jag är sämst på att uppa bloggen (: Aja idag (lördag) har jag mest varit borta i skallen typ försökt baka muffins men det blev bara deg första gången och då rengjorde jag plåten i ca. 1 timma sen försökte jag igen men samma resultat då blev jag förbannad och orkade inte skrubba igen. Då prövade jag på att göra milkshakes som blev youghurt choklad salt äcklig smak men de sket jag fullständigt i.. poppade popcorn och satte mig bakom datorskärmen och laddade ner en film ^^ nämligen "Bolt" mest för att jag hade tråkigt. Och efter det har jag typ gått rungt och vart slö hemma de har vart en sämst Lördag idag kunde inte vara med någon kompis eller vän idag :( Mamma jobbade men imorgon kan jag de. ^^

Men iaf Ska boka tid hos frissan denna veckan^^ Kan beskriva hur jag ska klippa. Jag kommer inte klippa kort utan ska tunna ut håret ganska så rejält ska ha väldigt tunt hår ska sedan klippa en snygg snelugg frissa (: Ska sedan färga håret neutral grönt inte skrikgrönt och tona ut det till svart längst ned ^^ Ni får se resultatet senare i veckan ^^

Aja ni får tycka att jag är konstig men jag ska lägga mig tidigt idag är både trött och förbannad och allmänt flummig ^^

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej

Kommentarer
Postat av: HalloN

Aha. ^^ trodde du redan hade färgat håret grönt men kul. ;D

2009-03-29 @ 01:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0