Vad har hänt under finalveckan?Jo detta..

Här kommer lite nyheter från melodifestivalen -final veckan som kan vara lite interesanta och imponerande.
.
Ja som ni ser nu har måns populäritet sjunkit rejält medans malena alcazar och caroline är storfavoriter! Det är alltså kring 3miljoner läsare som röstat.


Just det! Caroline af Ugglas var med i en seriekrock i en taxi i helgen och hon skadade nacken men överlevde.
"Jag trodde att det var kört, jag tänkte på min familj och alla mina vänner". Men af Ugglas uppträder ändå trots läkarnas order.


Just det nu tror de flesta att den här populära sångerskan har en chans i eurovision. Malena börjar komma ikapp ugglas.


Japp, vi har många dubbelgångare i Eurovision. Det menas med att det är många låtar som är ungefär exakt likadana. Saken är den att de flesta artister som är dubbelgångare är oftast kända i hela Europa vilket inte ger en chans till dessa svenskarna.



Ja det var iaf. allt vill ni läsa mer gå in på http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/melodifestivalen2009/ . Aja nu ska jag göra mig iordning för skola imorgon är det helg! :D Har redan längtat skitmycket på första veckan -.- aja vi synes!

PS. Blir ingen film idag eftersom ni fick dessa artiklarna men ikväll kanske.. DS.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0