Vad ska man nu hitta på?


Jag älskar Kalles! Ända kiosken i piss arjeplog!

Ja jag såg nyss Robinson 09. Det var väll helt okej men jag tyckte att fel person åkte ut..Gillade nämligen inte Beatrice från Arvidsjaur typ.. x) Inte just av den anledningen då. Jag gillar Arvidsjaur mycket mysigare än piss arjeplog..bara snö och ingen civil människa som vet vad stad betyder..-.- aja jag har brist på bloggämnenvet inte vad jag ska blogga om..Och vad ska jag hitta på under kvällen?  (: Har tråekigt..i brist på samtal och allt..Vill bara ta flyget till Göteborg och inte återvända ens en gång...Saknar alla vänner i gbg..^^ Aja nu ska jag leta efter något roligt att blogga om! Hejs så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0