Arvidsjaur tour

Hehe bloggade inget igår men då hann jag inte riktigt med allt men vi var vid spångarna (jag, linda, sara och nicklas)  här är lite bilder från igår då.


 Och idag var jag i arvidsjaur med mamma skull kolla en lungröntgen på sjukan där och efter det så handlade vi lite grejjor och jag köpte detta:



Saker:
1. En nike kofta.
2. En ny hjälm
3. En stor burk med godis :D
4. Tomma cd'n att bränna musik och filmer på (:
5. 2st "björn" godis askar.
6. 3st halstablett mojjser.

Aja kanske ska spara pengar inför göteborg (vi far ju imorgon?) men när jag ändå var i arvidsjaur kunde jag inte motstå lite mojser och godis grejjer och sådant kan jag ha med mig på resan. (:

Aja ska bränna twilight på dvd nu hejs! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0