Igång igen :)

Ja nu är då bloggen igång igen jag har som ursäkt då desigenen kanske inte är på topp men ni får väll leva med det ett tag till.  Idag är det ju måndag och måndagar är nog den segaste dagen även om den inte är segare än onsdag och blabla. På måndagar så har vi då typ våran lärare hela dan till 15.30 sen får vi sluta. Men efter det så ska jag till vårdcentralen och dom ska kolla min arm efter ett test dom gjorde så jag kanske ska ta spruta mot turberkelos (stavning) annars så kanske vi måste åka till pite. Om testet inte funkade så ska jag få behandling.. Aja kanske är med någon sedan om jag inte är helt handikappad *suck* annars är jag väll hemma och tar det lugnt. Men iaf denna veckan har vi bara 3 skoldagar sen är vi lediga torsdag och fredag och på lördag ska vi på klassresan till göteborg. Snackar mer om den sen hehe men nu får jag nog fara för inte gjort i ordning mig :P vi hörs väll senare.

Kommentarer
Postat av: Moni

sv: tack tack. allt är kanon här med :) händer de nått skoj i veckan då?

2009-05-18 @ 11:26:23
URL: http://monkann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0