Inte min dag.

Jag kan säga såhär det var inte min dag idag, skoldagen var så seg och sen typ hände det massor saker jag for till vårdcentralen och dojm ska skicka iväg mig till Piteå. Sen så var jag med några vänner vi gjorde inte så mycket tjafsade mest och jag blev på grymt dåligt humör och även förbannad. Och nu sa min lärare att vi har prov på Onsdag och det kommer hon med på en Måndag? Smart kristin johansson. Skitsmart. Så nu måste jag nog börja plugga till typ 22.00 sen måste jag nog typ lägga mig och imorgon är ännu en hemsk dag och reklamutdelning och sen så hem och pluga vet seriöst inte ens om jag vill vara med kompisarna imorgon. Dom är alltid emot mig och jag blit alltid den som får ta skit. Aja laddar upp lite bilder nu.


igår vid spångarna


Linda när hon tappade sina nya DC-skor i vattnet men vi lyckades få upp dem iaf. (:

Ja det var typ det för mig idag hejs (:

Kommentarer
Postat av: -.-

men..

2009-05-19 @ 15:41:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0