Tillbaka (:

Hej bloggen! Nu är jag tillbaka från göteborg eller..nja var tillbaka i fredags men inte orkat/hunnit skriva så mycket. Jag kommer som sagt var inte skriva om vad jag gjort i göteborg här för det skulle ta tusen år :P Men om vissa har tur så har dom min bilddagbok för där har jag skrivit odetaljerat om vad jag gjort. Men idag har jag vart med kompisar och bara softat och så. ^^ Vi har börjat till en film som dom har på skolan och jag är huvudperson i den. Den handlar typ om att jag flyttar upp hit ifrån göteborg och typ blir vän med några som typ super och röker och slåss o sånt shit och så hamnar jag med i grupptrycket men i slutet så väljer jag att sluta med allt shit och flyttar härifrån. :P Men det händer mycket mer iaf.. :P Nu ska jag nog snart gå och läsa "När jag hör din röst" har köpt den i göteborg och den är tvåan på serien "twilight" - "om jag kunde drömma" på svenska. Har även köpt trean "ljudet av ditt hjärta".

Och jusstja! Alice Svensson hon som kom tvåa i idol 2008 som fortfarande är min idol ( :P ) har släppt en debutsingel vilket innebär att om låten blir en "hit" så kommer hon släppa platta. ^^ Så säg åt dina nära och kära och dig själv att rösta på svensktoppen eller liknande efter hennes låt och "önska" hennes låtar på olika radio stationer! (:

Lyssna på låten "Lady Luck" här:


Aja godnatt! (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0