Det här med WNB, Emo,Fjortis,Hippies

Hej ett tag sen jag uppdaterade men nu ska jag skriva ett inlägg. Jag börjar bli jäkligt less det här himla "är du emo?" "jävla fjortis!" "HIPPIE!" utropen man får vart man än går! Men hallå? Ska folk gå och klaga på att man är sig själv? Snälla nån liksom. Det kallas med andra ord fördomar, eller känslor. Jag vet själv att jag kan vara jätteglad en dag och jätte deprimerad en annan dag men om jag är deprimerad men bara är mig själv varför ska då folk komma och fråga om jag är emo? (exempel) Det är sjukt vad stört dessa trendiga ord har blivit helt stört!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Håller med, sometimes, men det är ju kul när man skojjar om det:P

2009-09-06 @ 21:31:18
Postat av: Hanna

Mitt namn försvann ;P men det är jag iaf :)

2009-09-06 @ 21:32:13
URL: http://hannahorze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0