Och.. Nudå? Vad ska jag göra?

Nämner inga namn nu men ni vet vilka ni är och btw. vill inte ha fula kommentarer och sådant nu och jag vill inte klaga så mycket men nu är jag.. helt borta..

Idag så dumpade jag några vänner jag inte vart med på en månad.. Jag hade så mycket att säga till er men fann inte ord.. Därför berättar jag allt här.. Ända sedan jag var med er första dagen ni lyste upp ett hopp i mig. Jag vet inte vad jag tänker på men ni har förändrats och ni märker det inte själva.. I början var ni annorlunda ni var med mig och då ville ni verkligen vara med mig.. Nu är ni kaxiga och ni skiter i.. Ni borde veta hur mycket ni betydde för mig ni var mitt allt! Ni betydde enormt mycket för mig jag kan inte beskriva. En dag ändrades allt ni tog in "fler" och ni blev helt annorlunda. Jag saknar er ni var mitt liv ni var det som fick mig att stiga upp varje morgon ni förstod mig i början. Inte sen.

Ändå var det jag som dumpade er jag har för många problem nu, vet fan inte vad jag ska göra utan er.. Livet fortsätter och ni glömmer väll.. Jag kommer alltid att minnas vår tid.. För jag kommer aldrig tillbaka igen.


Livet fortsätter men för mig kommer tiden alltid finnas inom mig, jag lovar jag glömmer aldrig! <|3

En låt som stämmer in nu och som hjälper.

 

Förlåt


Kommentarer
Postat av: Liiii

Livet är tufft, kämpa på! ;D

2009-09-11 @ 17:28:53
URL: http://noveembeer.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Oooookeeeeeeeej då vet vi.

2009-09-13 @ 19:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0