Onsdag

Hej idag har det vart en lååååååååååång skoldag även om vi slutade 14.50 så hade vi de jobbigaste lektioner ni kan ana typ först Svenska, sen Bild sen Musik och efter det var det lunch det var någon konstig fisk.. Sen så rast och då klättrade jag upp på mitt skåp och det är ju sådana där tvåvånings skåp och så kom nån och drog ner mig så jag landade och jag fick JÄTTEONT  och efter det hade vi ju självklart idrott och då hade jag ju inte lite svårt att vara med tror ni? sen SO då vi hade en jobbig uppgift om antika grekland och sen gick jag därifrån med några kompisar sen gick jag hem och ja har gjort läxa och så nu. Imorgon har vi sovmorgon till 10.30! :D sen är det bara typ 2/3 lektioner och sen hem!

Bilder från vad jag och eve gjorde idag på musiken..

Detta är ni vet leken då man ska ta ord och börja det på det föregående ordets sista bokstav. xD
(ta inte åt er ifall något dumt står här)




Sen gjorde jag boll familjer ni måste se!
Detta är bollen!                                    Detta är Maja!                         


Detta är Kakan! (Min favorit) :D    Coolingen utan armar och ben! B)


LökGök (Äggnudlar Production)        RödLök (Äggnudlar production)


Solen!



Så.. det var nog allt som ni ser hade vi jättekul...not haha tror inte musiklärarn gillar oss. xD

Aja godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Moa älskar Rolles sniglars skallar? xD Haha! ;D

2009-09-03 @ 16:56:12
URL: http://filureen.blogg.se/
Postat av: hanna

Hahahha!

2009-09-06 @ 21:37:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0