Tisdag



Tjena allihopa idag så kom jag försent trots sovmorgonen och då hade vi typ engelska och skulle skriva ett brev..Senare så hade vi språkval i sal 17 så vi rusade dit.  Och då höll vi på med det ett tag, då kom vi på att vi skulle till skolfotograferingen och att vi borde ha varit där för fem minuter sen. Så jag och Hanna Alexander och Evelina fick springa dit. Vissa larvade sig men sen fick fotografen spel på oss. Så då fick de som larvade sig skärpa sig men jag såg typ sur ut på klassfotot (och det var jag också). Sen på individuella korton blev jag rätt nöjd.. Sen hade vi lunch iaf. och då kom vi typ försent osv. så vi hade en kvart på oss (hur lyckas vi "vi" är Jag och Hanna) Efter lunchen var det Matte och jag jobbade rätt bra tycker jag själv och en liten rast sen så var det mentorstid och hon typ bara upplyste oss om skolans val osv. Sen hade vi skolansval och då kom det massor gubbar och kvinnor från typ 2042348 föreningar och var och en hade 5 minuter på sig så vi satt så ett tag och jag somnade! Så pinsamt! Sen kom det några från typ "Hemvärnet" och en gammal gubbe där pratade jätteroligt och jag kände hur skrattet bubblade upp för halsen och då gör jag det jag inte får göra! Jag kollade på Evelina som också var nära på ett skrattanfall och då börjar vi så klart gapskratta och gud vad jag skäms nu! Haha. Sen slutade vi iaf. gick hem och gjorde lite mat och snackat med Latiffa i typ 3timmar och designat en blogg.

Kolla in här:

www.filureen.blogg.se

Blev rätt nöjd men rosa är inte en färg jag är bra på så det blev kanske lite konstigt enligt mig men Moa verkade nöjd iaf. :)

Aja allt för mig, (om ni orkade läsa allt)

Kommentarer
Postat av: Moa

Tycker det blev jättebra! ;)

2009-09-02 @ 07:45:59
Postat av: Frida<3

tyckte hennes blogg blev super fin. du är duktig!

2009-09-21 @ 16:21:21
URL: http://trollfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0